Ekskursji początek

Pomysł zrobienia własnej strony www miałem w głowie od czasu mojej pierwszej samodzielnej wyprawy. Jednak w tym roku zdecydowałem się że będzie to blog. W swoim życiu odbyłem kilka niesamowity i pełnych przygód wypraw. Ale o tym za chwilę. Na samym początku chcę wspomnieć, że nigdy nie byłem fanem hotelowych wakacji, polegających na plażowym wytapianiu tłuszczu, sączeniu dniami i nocami browarów, kolorowych drinków i podrywaniu pustych lasek. Wczasy w ładnym, czystym, schludnym miejscu, gdzie nawet śniadanie organizowane jest przez biuro podróży nigdy nie były moją pasją. Miejsca w których od wczasowiczów wymaga się tylko zdolności wlania w siebie kolejnej pinty piwa nazywam gettem turystycznym, czy jak inni wolą w rzeźni turystycznej (czyt. hotele na Krecie, w Nicei, Ibizie, Turcji, Tunezji, Egipcie itd). Tak więc jak ktoś będzie szukał tutaj informacji typu, gdzie można dobrze się zabawić, Czytaj dalej